אוכל לחתולים יש כל כך הרבה – איך תחליטו מה מתאים לחתול שלכם?

חתולים נחשבים לנוחים מאוד לגידול בגלל שהטיפול בהם הינו פשוט יחסית. אם בחרתם לגדל חתול הרי, שבכל מקרה, עליכם לדאוג לאוכל מתאים עבורו. כאשר  הוא איכותי אזי גם בריאותם נשמרת ונעים יותר לשהות במחיצתם. נשאלת השאלה – איך תחליטו מה מתאים לחתול שלכם? ראשית יש לדעת, כי גורי חתולים עד גיל של 8 שבועות בקירוב צורכים אך ורק חלב, ובמקרה ואין אם חתולה מניקה תצטרכו לדאוג לחלב עבורם. תוכלו למצוא גם תחליף חלב בחנויות המתמחות בתחום.

מזון יבש

חתול בוגר יצטרך אוכל טבעי ושאריות מזון או אוכל לחתולים המיוצר במיוחד עבורו. המזון הנפוץ ביותר הינו היבש המגיע בצורת גרגרים המיוצרים מתערובות המבוססות על בשר, דגים וכבד. הן מועשרות בויטמינים ומרכיבים חיוניים אחרים. תוכלו למצוא קטגוריות מועשרות אף יותר לנסיבות שונות: בתקופת הגדילה, כאשר הם מבוגרים מאוד ופחות פעילים, לחתולים החיים אך ורק בבית, לאחרים הסובלים מבעיות בריאות ועוד. במקרים מורכבים כדאי לכם להתייעץ עם מומחי החנות או וטרינרים. מזון אחר מגיע בקופסאות שימורים שהמזון בו מעובד בצורה שונה. קיימים גם חטיפים ומעדנים המוגשים בין הארוחות ובנסיבות אחרות. 

רכישה נכונה

החתול הינה חיה קטנה יחסית. את המזון עליכם להניח על הצלחת שלו והוא אוכל כל פעם על פי צרכיו. בנוסף, כדאי לכם להקפיד על מינון נכון של אוכל יבש, חטיפים ושימורים. כדאי, בכל מקרה, לרכוש בחנות שבה או באתר שלה ניתן למצוא בו את כל סוגי המזון המבוקשים עבורם. ליד כל מוצר מזון המיועד לחתול יש תיאור מפורט שלו. מומלץ לרכוש את המזון באריזות גדולות הנחשבות לזולות מבחינת היחס של כמות למחיר.  מידע נוסף באתר https://www.tiktakpet.co.il/

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לעזור לילד להתמודד עם אתגרים חברתיים?
ילדים נאלצים להתמודד עם לא מעט אתגרים בעיקר בגיל ההתבגרות אך כבר מגיל קטן. הם אינם יודעים כיצד...
קרא עוד »
יול 21, 2021
מהי אופנה מעשית ומה לומדים בקורס?
יצא לכם לשמוע על לימודי אופנה מעשית אבל אתם לא ממש יודעים על מה מדובר? חשוב להבין: אומנם אופנה זה עניין...
קרא עוד »
מאי 10, 2022
מה שאתם חייבים לדעת על היתרונות של לימודי חינוך
שמעתם הכל בעבר: חינוך הוא המפתח להצלחה. אבל האם זה כל הסיפור? בוודאי שלא. השכלה היא יותר מכרטיס כניסה...
קרא עוד »
נוב 01, 2023