סקירה של מיתרים לגיטרה חשמלית

הגיטרה החשמלית היא כלי נגינה שלה פיקאפים מגנטיים אשר ממירים את התנודות של המיתרים לזרם חשמלי. האות המתקבלת מהפיקאפים מוזנת לתוך המגבר וכך הצליל נעשה למוגבר. בגיטרה זו עושים שימוש בבלוז, ברוק ובמטאל.  בגיטרה רגילה הפקת הצליל מתבססת על תיבת התהודה, ואילו בגיטרה החשמלית היא מופקת באמצעות אות חשמלי. הפיקאפים הם אלו שקולטים את התנועה של המיתרים המתכתיים של הגיטרה.

הגיטרה החשמלית והמיתרים

מרבית הגיטרות הן בעלות שישה מיתרים. אך יש גם גיטרות חשמליות שלהן שבעה ושמונה מיתרים. הגיטרות הללו משמות בעיקר להקות מתקדמות בסגנון מטאל, דג'נט או דת'קור. אך גם מוסיקאיים שמגדירים את סגנון הנגינה שלהם כג'אז עושים שימוש בגיטרות בעלות יותר משישה מיתרים.

המיתרים לגיטרה חשמלית

לכל גיטרה יש להתאים את המיתרים הנכונים, אלו שיאפשרו את הנגינה הרצויה לפי המבנה של הכלי ולפי הנגינה של מי שמנגן על הגיטרה. לפיכך כאשר עומדים לרכוש מיתרים לגיטרה חשמלית חשוב מאוד:

  • להכיר את התחום – יש חברות שונות וסוגים שונים של מיתרים. חשוב ללמוד את התחום ולשמוע חוות דעת מקצועית של איש מכירות. כמו כן ניתן להתייעץ עם מורה הנגינה שיוכל לכוון אתכם לרכישה נכונה של מיתרים לגיטרה חשמלית. במרבית המקרים מורה נגינה יוכל להועיל מאוד, ולעזור לכם לרכוש את המיתרים הנכונים לכם.
  • להכיר את עצמנו – במידה ואתם כבר עוסקים בנגינה ומכירים את הגיטרה ואת הרגלי הנגינה של עצמכם, אתם עשויים לדעת טוב יותר מה אתם מחפשים ואילו מיתרים יוכלו להתאים לכם. לכן, כדאי מאוד להגדיר לעצמכם אילו מיתרים נוחים לכם ובאילו מיתרים אתם מצליחים להפיק את הצלילים היותר טובים שלכם. כך אתם ממוקדים יותר ויודעים מהו המוצר אותו אתם מעוניינים לרכוש.
  • להכיר את החברות הפופולאריות –  יש מספר חברות פופולאריות בתחום כלי הנגינה בדגש על כלי מיתר. יש חברות בעלות שם שהמוצרים שלהם נחשבים למעולים, והם מאפשרים נגינה איכותית ונוחה ביותר. כדאי לבחור מוצר איכותי מבית טוב, כדי ליהנות ממוצר שימושי ומתאים שמאפשר לכם לנגן במלוא הנוחות.

אולי יעניין אותך גם מיתרים לגיטרה בס

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טרקטורונים לילדים – מאיזה גיל אפשר?
סביבת הנהיגה, במיוחד במדינה שלנו, היא לא ממש מקום אשר מתאים לילדים. יותר מידי הסחות דעת, סכנות בדרך...
קרא עוד »
ספט 30, 2020
ספוט סולארי לגינה – למה כדאי לכם להתקין דווקא אותו
אם יש לכם גינה ואתם מעוניינים לטפח אותה, יש מגוון דרכים לעשות את זה. הרבה אנשים שיש להם גינה אוהבים...
קרא עוד »
ספט 30, 2022
מערכת קולנוע ביתית – מה צריך לשים לב?
המאמר באדיבות http://ms2000.co.il אנשים רבים בוחרים לרכוש לעצמם מערכת קולנוע ביתית, ובכך ליהנות מאיכות גבוהה...
קרא עוד »
אוג 28, 2019