מה ההבדל בין שליכט אקרילי לשליכט מינרלי?

שליכט היא מילה גרמנית לפשוט. זהו מונח המשמש באדריכלות לבניין שאין לו עיטור, קישוט או מאפיינים אדריכליים. שליכט היא המילה הגרמנית למישור וזהו מונח המשמש באדריכלות למבנים שאין להם עיטור, קישוט או מאפיינים אדריכליים. שליכט מינרלי מתייחס לסוג הצבע שנעשה במינרלים טבעיים כמו גיר, חימר ותחמוצת ברזל. שליכט אקרילי מתייחס לצבע שנעשה באקריליק כמרכיב העיקרי שלו.

מה ההבדל בין השליכטים?

שליכט מינרלי הוא סוג של צבע העשוי מתערובת של פיגמנטים מינרליים וקשרים. שליכט אקרילי, לעומת זאת, הוא סוג של צבע שיש בו קלסרים אקריליים. ישנם הבדלים רבים בין שני סוגי הצבעים, אך הבדל אחד עיקרי הוא שניתן לערבב שליכט אקרילי עם מים או ממס ליצירת צבעים ומרקמים שונים. שליכט מינרלי לא ניתן לערבב עם מים או ממס ויש לערבב אותו עם ממיסים כמו טרפנטין או מדללים. מעורבב עם ממיסים כמו טרפנטין או מדללים, שליכט מינרלי יכול ליצור מגוון צבעים, אך לא ניתן לערבב אותו עם מים ליצירת צבע שונה. שילוב שליכט מינרלי עם צבעים אחרים אפשרי, אך התוצאות ישתנו בהתאם לסוגי הקלסרים והפיגמנט המשמשים בכל צבע. צבע אקרילי ניתן לערבב עם מים ופיגמנטים צבע אחרים כדי ליצור צבעים ומרקמים רבים ושונים. יש לערבב שליכט מינרלי באמצעות קלסרים לא מימיים כמו אלקידים או שמן פשתן בעוד שצבע אקרילי תואם לשניהם. 

לסיכום;:

ישנם הבדלים רבים בין שני סוגי השליכט. ההבדל הבולט ביותר הוא הצבע. שליכט אקרילי הוא חומר מבריק ושקוף בעוד שליכט מינרלי הוא חומר עמום ואטום. כמה הבדלים אחרים הם שניתן לצבוע שליכט אקרילי בעוד שליכט מינרלי לא יכול. יש לו גם סוג שונה של ברק מה שהופך אותו למתאים יותר ליישומים מסוימים כמו רצפות, קירות ותקרות. למרות ההבדלים העצומים בין שני החומרים, יש קווי דמיון רבים. כל אחד מהם הוא חומר טבעי שאינו מכיל תוספת צבע. ניתן לעצב שליכט אקרילי עם צבעים וצבעים בעוד שליכט מינרלי לא יכול. למידע נוסף בנושא חומרי איטום https://azmarketing.co.il/

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה היתרונות של צעצועי התפתחות?
צעצועים התפתחותיים הם צעצועים שתוכננו במיוחד כדי לקדם את התפתחותם של ילדים, לעזור לשפר את כישוריהם...
קרא עוד »
מרץ 22, 2023
מוצרי ספיגה למבוגרים – להסתובב עם להרגיש בלי
מוצרי ספיגה למבוגרים הם פריטים המשמשים בדרך כלל אנשים הסובלים מחוסר שתן. מוצרים אלה כוללים חיתולים,...
קרא עוד »
יול 08, 2022
6 טיפים לקניית מיטת קיר איכותית
המאמר באדיבות רהיטי אקסלנט מיטת קיר הינה מיטה שמהווה פתרון מעולה לבתים קטנים או לחדרים מנוצלים...
קרא עוד »
יונ 20, 2021