חווית אוכל בלתי נשכחת באילת 

למי שמחפש חווית אוכל בלתי נשכחת באילת, לא חסרות אפשרויות. ממסעדות משובחות ועד ביסטרו מזדמנים וכל מה שביניהם, עיירת נופש ישראלית יפה זו מציעה מגוון מגוון של תענוגות קולינריים שיגרמו את בלוטות הטעם שלכם וישאירו אתכם חשק לעוד.

אחד המקומות הטובים ביותר להתחיל את המסע הקולינרי באילת הוא הטיילת, ממנה נשקף נוף מהמם של הים האדום ושלל מסעדות שיתאימו לכל טעם ותקציב. למי שמחפש חווית אוכל משובחת, ישנן מספר מסעדות יוקרתיות המציעות שילוב של טעמים ים תיכוניים ומאכלים מהמטבח הבינלאומי.

מסעדה כזו הבולטת היא מול הים, היושבת ממש על שפת המים ומציעה נופים עוצרי נשימה של הים. כאן, האורחים יכולים להתפנק במגוון מנות גורמה העשויות עם מרכיבים טריים ממקור מקומי – החל מצדפות צרובות ועד שוק טלה קלוע וכל מה שביניהם. הצוות הקשוב והאווירה האלגנטית הופכים אותו למקום המושלם לאירוע מיוחד או לארוחת ערב רומנטית לשניים.

הזמינו עכשיו מקום בקפה אופטימי

קפה אופטימי – בית קפה מושלם

אפשרות נוספת לסעודה משובחת באילת היא מסעדת המלך שלמה בדרגת 5 כוכבים הממוקמת במלון המלך שלמה המפואר. תפריט המסעדה כולל מגוון מנות בשריות, דגים וצמחוניות, כולן מוצגות להפליא ומפוצצות בטעם. רשימת היינות של המסעדה מרשימה לא פחות, עם מבחר של יינות מקומיים ובינלאומיים שישלימו כל ארוחה.

למי שמחפש חווית אוכל סתמית יותר, יש הרבה אפשרויות לבחירה. נקודה פופולרית אחת היא מסעדת Cowboy Steakhouse, שמציעה אווירה בסגנון חווה ותפריט של מנות דשנות, מסטייקים עסיסיים ועד צלעות ברביקיו ועוד. פינת הישיבה החיצונית של המסעדה מושלמת להנאה מבירה קרה או קוקטייל תוך כדי נוף לים.

לסיכום, אילת מציעה חווית אוכל בלתי נשכחת לאוהבי אוכל מכל הסוגים. בין אם יש לך מצב רוח לאוכל משובח או לארוחה נינוחה עם חברים, בטוח תמצא משהו טעים בעיירה הישראלית התוססת הזו. 

מידע נוסף באתר קפה אופטימי

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאגרי תמונות מומלצים
בעזרת מאגר תמונות ניתן למצוא בקלות תמונות הרלוונטיות לנושא נתון. מאגר התמונות הוא מקור השראה נהדר...
קרא עוד »
אוג 22, 2022
גרביים מעוצבות – סטייל ונוחות בזוג גרביים
גרבי מעצבים צברו פופולריות בשנים האחרונות, ויש הרבה סיבות מדוע אנשים אוהבים אותם.  אנשים אוהבים...
קרא עוד »
יול 08, 2023
מה מקבלים כשמזמינים שף פרטי עד הבית
בכל הנוגע לעולם קולינארי המתחבר אל אירועים קטנים ופרטיים, כמו גם כאלה אשר מתקיימים בבית – ישנו...
קרא עוד »
ספט 08, 2019