המדף היהודי חנות ספרי קודש

המדף היהודי חנות ספרי קודש הוא אתר אינטרנט המציע ספרים בחינם בנושאים יהודיים. הוא נוצר על ידי אדם בשם ספנסר מילר מארה"ב. הוא רצה ליצור אתר שיעזור לאנשים ללמוד על יהדות ונושאים הקשורים ליהדות. . הוא עובד עבור הפדרציה היהודית של פיניקס רבתי, עמותה השואפת לחזק את החיים היהודיים באריזונה. האתר מציע ספרים בנושאים יהודיים כמו "מדריך האידיוט השלם ליהדות", "אתיקה יהודית: מבוא מקיף" מאת פיטר זינגר ו"מתפלל כמו אברהם" מאת הרב ז'ול הארלו. 

המדף היהודי כולל סופרים עטורי פרסים ורבי מכר וכן כמה כותרים פחות מוכרים.

האתר מחולק בעיקרו לשני חלקים: החלק הראשון מיועד לספרים, והחלק השני מיועד למאמרים. יש גם כמה קטגוריות בחלק השני כמו "חכמה יהודית" ו"היסטוריה יהודית". הדבר היחיד שאתה צריך לעשות כדי להתחיל לקרוא את הספרים האלה הוא ללחוץ על כל אחת מהכותרות המפורטות בסעיף הראשון. זה יביא סקירה כללית של התוכן של ספר זה, כולל מידע על מחברו, המוציא לאור, תאריך הפרסום וכו'. האתר אינו ויקי, אלא מאגר ספרים. רק משתמשים רשאים ליצור או לערוך את התוכן של ספרים באתר זה. . תוכן האתר כולל גם ספרים וגם מאמרים. הדברים הבאים הם בחינם: 1) ספרים באתר 2) מאמרים באתר (כאלה שאינם מוגנים בזכויות יוצרים או עם חומת תשלום). 3) קטעים חינוכיים ממאמרים, המוגנים בזכויות יוצרים. 4) מאמרים בוויקי-נתונים . 

המדף היהודי הוא אוסף ספרי הקודש שיהודים מאמינים שצריך להיות בכל בית יהודי . המדף היהודי של ספרי קודש הוא אוסף טקסטים הנחשבים לטקסטים המקודשים והחשובים ביותר ביהדות.

המדפים היהודיים כוללים את התנ"ך, או התנ"ך העברי, והתלמוד. התנ"ך הוא אוסף כתבים הכולל את התורה, הנביאים (הנביאים), הכתובים (הכתבים) ותהלים. התלמוד הוא אוסף של דיונים רבנים על ההלכה היהודית, אתיקה, מנהגים, היסטוריה, פילוסופיה ומיסטיקה.

 

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סנדלים לנשים – הטרנדים החמים לקיץ 2021
המאמר באדיבות Euro Sport ימי החום הרבים בישראל, בעיקר בחודשים יוני –אוגוסט, הופכים את הסנדלים לפופולריים...
קרא עוד »
יול 25, 2021
אבני החן הנסתרות של קניות בגדים באינטרנט
עולם הקניות המקוונות גדל באופן אקספוננציאלי, במיוחד בתחום האופנה. בעוד שרבים מכירים את ההטבות...
קרא עוד »
פבר 14, 2024
שיש מרבל – לאן זה מתאים?
בטרנד העיצוב של היום, בתים רבים בוחרים ליישם משטחי שיש מעוצבים במיקומים וחללים שונים ברחבי הבית. השיש...
קרא עוד »
יונ 24, 2021