כוס טפטופים

מהגדג'טים הפופולריים ביותר של השנים האחרונות, נמצא כוס הטפטופים במקומות הראשונים. כוס טפטופים הוא בדיוק מה שכל אמא שמניקה צריכה לעצמה. היתרונות בכוס טפטופים הם גבוהים ותוכלו לרכוש אותה בחנויות הרשת השונות.

כוס טפטופים

מההמצאות היותר משובחות של השנים האחרונות, אנחנו מוצאים את כוס הטפטופים כהמצאה מעולה לכל אמא שמניקה. אם אתם חושבים להביא מתנה לאחת החברות שילדה לאחרונה, אנחנו ממליצים על כוס טפטופים.

יתרונות חלב אם

חלב אם, מספק רכיבים תזונתיים בשפע וכאלה שנספגים בקלות, נוגדי חמצון, אנזימים, תכונות חיסוניות ונוגדנים חיים מהאם. המערכת החיסונית הבוגרת יותר של אמא, מייצרת נוגדנים לחיידקים שאליהם היא ותינוקה נחשפו.

נוגדנים אלה, נכנסים לחלב שלה ובכך הוא מגן על התינוק שלה מפני מחלות. אימונוגלובולין A מצפה את רירית המעיים הלא בוגרים של התינוק ומסייע לחיידקים ולאלרגנים לדלוף ממנו. חלב אם, מכיל גם חומרים המרגיעים תינוקות באופן טבעי.

היתרונות של הנקה

קיימת הסכמה בקרב ארגוני הבריאות שהנקה היא האפשרות התזונתית הטובה ביותר לתינוקות. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה שבאופן אידיאלי, כל התינוקות יונקו באופן בלעדי במשך ששת החודשים הראשונים לחייהם.

הנקה בצורה בריאה

להנקה יתרונות רבים הן לאימהות והן לתינוקות. חלב אם, לא רק מספק את התזונה המאוזנת לה זקוק תינוקכם בכל שלב בהתפתחותו המוקדמת, אלא הוא גם מסתגל לצרכיו של תינוקכם מיום ליום.

כוס טפטופים יכולה לעזור לכם במלאכת ההנקה. אין ספק שלא תרצו לאבד אפילו טיפה מהחלב שלכן ולכן, רבים ממליצים על כוס טפטופים כפטנט מעולה שניתן להתחיל איתו. תוכלו כמובן למצוא את הכוס בסגנונות שונים ולהתאימה בדיוק לצרכים שלכם. אז עשו את הבחירה החכמה ורכשו כוס טפטופים.

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דלתות פנים- למה זה כזה יקר?
כאשר מדובר על דלתות פנים לבית, מדובר על דבר חשוב מאוד לכל בית. דלתות פנים מהוות את התיחום בין חללי הבית...
קרא עוד »
ספט 11, 2019
האם יש הבדל בבחירה של נעלי ריצה לחדר הכושר או לריצה בחוץ?
יש הבדל בין בחירת נעלי ריצה לחדר הכושר לבין ריצה בחוץ. בעוד ששתי הפעילויות כוללות ריצה, הן דורשות...
קרא עוד »
מרץ 26, 2023
רוצים ריח של מלון בבית שלכם כך תעשו את זה נכון
כולם מכירים את התחושה הנעימה שנלווית לשהייה בבית מלון, תחושה שחלק ניכר ממנה נובע מהריח ששורר בבית...
קרא עוד »
אפר 20, 2021