איזה משטח עבודה נבחר למטבח שלנו?

אם אתם מתכננים מטבח חדש, אתם בוודאי כי רוצים שהוא יהיה מתוכנן נכון ויתאים עבור העבודה שלכם, במרחב הכה חשוב הזה. כיום, רבים בוחרים לשפץ או לבנות מטבח חדש, ולבצע את התכנון ואת התהליך נכון, כך שבסופו של דבר המרחב בו מבשלים ונפגשים עם המשפחה – יהיה נוח ומתאים לעבודה.

אחד האלמנטים החשובים ביותר שישנם, הוא משטח העבודה. משום שעל משטח זה אנו מכינים את המרכיבים, חותכים ירקות ובשרים, מערבבים פרודוקטים ומניחים סירים לוהטים. לכן חשוב לבחור את החומר הנכון ממנו הוא יורכב. אז איזה משטח עבודה נבחר למטבח שלנו? הנה כמספר אופציות:

שיש – אחת הבחירות הפופולאריות ביותר עבור משטחי עבודה היא שיש. בעבר וגם כיום, רבים בוחרים משטחי שיש מסוגים שונים, כמו שיש אבן קיסר, שיש אוניקס, גרניט וכדומה. משטחים כאלה מעורבים עם דבקים חול ים וקוורץ: נועדו להכיל סירים חמים, הם משמשים משטח נוח לניקוי וכזה שאפשר לעבוד עליו בצורה פרודוקטיבית.

נירוסטה – משטחי נירוסטה הם משטחים אותם אנו פוגשים בדרך כלל במסעדות ובתי קפה. על גבי המשטח שמתנקה בקלות, אפשר לבצע חיתוכים, להניח סירים כבדים ולוהטים ולבצע כל פועלות הכנה עבור הכנת ארוחות גדולות. כיום בשל עיצוב מודרני תעשייתי שכבש בעלי בתים בכל רחבי העולם, רבים בוחרים דווקא בנירוסטה, על מנת להנות ממשטח עבודה מושלם.

עץ – מי שאוהב את המראה הכפרי, יוכלו לבחור במשטחי עץ לעבודה כמו בוצ'רים, אי גדול לעבודה במטבח עשוי עץ, משטח עבודה עץ במקום שיש וכדומה. עם זאת, במשטחים כאלה ישנם חסרונות כמו העדר היכולת להכיל חום או חיתוכים שמתבצעים על המשטח. נוסף לכך, את העץ קשה יותר לנקות והוא אינו עמיד נגד כתמים כמו שיש או נירוסטה.

כעת יש לבחור את המשטח המתכתב נכון עם מראה המטבח שלכם ובעזרת אנשי המקצוע, לבחור בטוב, במתאים ובאיכותי ביותר.

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קלנועית זוגית – רומנטיקה גם כשאי אפשר ללכת
החיים הזוגיים עוברים תהפוכות ושינויים רבים במהלך החיים. הכול התחיל בהיכרות בהיותכם צעירים, ועם השנים...
קרא עוד »
פבר 24, 2020
7 כללים מרכזיים לבחירת חנות תכשיטים
בחירת חנות תכשיטים היא הרבה יותר מסתם בחירת תפאורה או עיצוב. מדובר בקבלת החלטה שאתה - או מישהו שאתה...
קרא עוד »
אוק 19, 2023
מתקשה להגיע לאורגזמה? הכירי את הצעצועים שיעשו את העבודה!
מדוע אינך מגיעה לאורגזמה? ואיך אפשר להפוך את יחסי המין למענגים ונעימים? אם את רוצה לשפר את הנאתך...
קרא עוד »
נוב 13, 2019