מגשי אירוח כשר בירושלים – לכל אירוע

גם לירושלים והסביבה מגיע לקבל איכות: קייטרינג הולי בייגל שבעיר הקודש מזמים אתכם ליהנות מחוויה קולינרית בלתי נשכחת לאירוע שלכם. בריתות, בר או בת מצווה, שמחות ואירועים משפחתיים או חברתיים – עם הקייטרינג של הולי בייגל תוכלו ליהנות מחוויית אוכל עשירה ומפנקת במיוחד, בטעמים מעולים ועם קינוחים בלתי נשכחים.

מגשי אירוח – מה הטעם?

מגשי אירוח מהווים פתרון נוח, אסתטי, מעוצב והכי חשוב – טעים, לאירועים מסוגים וסגנונות שונים. במגשי האירוח, האורחים נהנים ממנות אישיות המוגשות בעיצובים שונים ובטוב טעם. כך, כל אורח באירוע יכול לבחור את המנה המועדפת עליו מבין שלל מנות וטעמים שונים.

תוכלו לבחור בין עשרות מגשי אירוח כשר בירושלים, הכוללים מגשי מנות חמות, מגשי מנות קרות, עשרות סוגי סלטים, תוספות, מנות עיקריות ומשניות, דגים, פסטות בצורות, טעמים ורטבים שונים, והדובדבן שבקצפת- קינוחים עשירים בכל טוב של טעמים, צורות ומרקמים, עוגות, עוגיות ומאפים מגוונים.

כשרות ללא תחרות

גם בכשרות לא תמצאו אותנו מאחור: כל האוכל שלנו הוא בהכשר בד"ץ למהדרין. כשרות שמכסה את כל ההחמרות, המנהגים והעדות.

לא רק ירושלים

אז אם אתם מתגוררים בירושלים – הרווחתם. בסביבות ירושלים? גם הרווחתם. ברית או בריתה, מסיבת אירוסין, מסיבת חינה, בר מצווה או בת מצווה, אירוע משפחתי, אירוע חברתי, אירוע עסקי או ערב כיף לעובדים – את כולם תוכלו לשדרג עם קייטרינג חלבי איכותי בכשרות מהודרת, של הולי בייגל.

אתם מוזמנים לגלוש באתר שלנו https://www.holybagel-bdz.co.il ולהתרשם ממגוון עצום של מגשי אירוח מרהיבים. תוכלו להרכיב את התפריט בעצמכם ולפי טעמכם האישי או לבחור תפריט מובנה, בשלוש רמות מחיר שונות, ובהתאם לתקציב שלכם. 

לכל שאלה או בקשה – אנחנו כאן. ניפגש בשמחות!

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה הכי כדאי למקם מראות לבית?
בכל בית חייבים שיהיו מראות. המראה תורמת הרבה מאוד לכל האווירה ולכל העיצוב של הבית כאשר בהשקעה לא ממש...
קרא עוד »
דצמ 08, 2020
מה תפקידו של רשם הקבלנים
רשם הקבלנים הוא הסוכנות המסדירה ואכפת את החוקים והתקנות המסדירים את ענף הבנייה. רשם הקבלנים אחראי על...
קרא עוד »
דצמ 25, 2022
מוצרי פלסטיק לבית
עולם מוצרי הפלסטיק מתפתח במהירות ומוצרים חדשים מוצגים מדי יום. מאמר זה יכסה כמה מהמוצרים הפופולריים...
קרא עוד »
אוק 10, 2022