תספורות כדורגלנים משונות לשנת 2019

המאמר באדיבות דיויס ואודי

אחת מהתופעות היותר מעניינות בעולם הספורט, היא התספורות של השחקנים. שחקנים רבים עושים תספורות מיוחדות, בכדי למתג את מראם יחד עם התספורת אותה הם בחרו. דבר זה יוצר עניין בקרב בני נוער וכך, תספורות אלו מועברות גם להם.

תספורות כדורגלנים משונות לשנת 2019 |

קיימות תספורות רבות ומשונות לכדורגלנים בשנת 2019, שכן כיום, שחקני כדורגל רבים דואגים לייחד להם סוג תספורת מסוימת, כך שבני נוער רבים מתחקים אחר תספורות אלו ועושים אותם גם לעצמם. 

זהו דבר שיווקי תדמיתי עצום עבור שחקן הכדורגל. האגו העצום שיש לשחקני כדורגל, גורם להם לרצות לעשות פעולות מסוימות הקשורות רק אליהם. לא כל שחקן אוהב להיות עם תספורת משונה אך אלו שכן, עושים זאת בשלל דוגמאות.

תספורת ויופי |

היופי, הוא דבר טוב אך לא הכי חשוב, ובסופו של יום, זה די חסר משמעות אם לא נטפח את החלקים המתמשכים יותר בזהות שלנו, כמו עזרה לזולת ואינטליגנציה. עם זאת, לפעמים אנחנו רק רוצים להרגיש שאנחנו נראים במיטבנו, ובאירועים אלה יש דרכים מאומתות מדעית, להראות אטרקטיביים יותר.

עד כמה שאני מאמין באמונה כזו, שמושם יותר מדי דגש על תכונות פיזיות בתרבות שלנו, וחושב גם שהתקשורת בהחלט יוצרת אמות מידה לא ריאליות של יופי, אני בהחלט מרגיש בטוח יותר כשאני שמח על המראה שלי.

למה חשוב להיות אסתטיים? |

האסתטיקה היא שתופסת את העין כשהשיער, נראה ונוכח בחלקו העליון של הראש. זה כנראה הדבר הראשון שרוב האנשים רואים כשהם מסתכלים על אדם אחר. העיניים גם כן, באותה הרמה.

אני מאמין ששיער חשוב לאנשים, כמו מסגרת של תמונה במוזיאון. זה לא מוקד האמנות, אבל הוא מכוון את העין לאמנות. שיער מכוון את העין שלך לפנים. מסגרת מהגוני מעידה על איכות וערך, בדומה לשיער ארוך ועבה. 

מסגרת מוזהבת, מעידה על עניין בקשב, כמו שיער בלונדיני גלי. בדרך כלל, לא רואים יצירת מופת נהדרת ללא המסגרת, מכיוון שהתמונה נוקשה יותר ולכן מסיחה את דעתה מיצירת האמנות.

אולי יעניין אותך גם קורס ספרות לגברים

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עובדות לא ידועות על מארזי מתנות
מארזי מתנות, אותם כרטיסים קטנים הנלווים למתנות, לרוב נעלמים מעיניהם אך נושאים משמעות עצומה באמנות...
קרא עוד »
נוב 27, 2023
בט 365 תוצאות בעברית
בט 365 תוצאות בעברית מראות כי היא חברת הימורים מקוונים שבסיסה בבריטניה אשר נוסדה בשנת 2001. היא נחשבת...
קרא עוד »
מרץ 30, 2023
איך לבחור צלם לחתונה?
בחירת צלם חתונה היא אחת ההחלטות החשובות שזוג בתחילת דרכו המשותפת צריך לקבל. הוא זה שאחראי על יצירת...
קרא עוד »
יונ 17, 2021