ציוד לבריכות נוי

בריכות נוי מוסיפות מגע יפה לכל חלל חיצוני, ומספקות סביבה מרגיעה ושלווה. שמירה על פונקציונליות וניקיון הבריכה חיונית על מנת להבטיח את אורך חיי הבריכה ולהעצים את חווית המשתמש. להלן מספר ציוד חיוני לבריכות נוי והיתרונות שלהן.

מסנני בריכה

מסנני בריכה פועלים על ידי סינון מזהמים וזיהומים, ומשאירים מים נקיים וצלולים. מסנן בריכה טוב נחוץ לשמירה על איכות המים בבריכה. ישנם סוגים שונים של מסנני בריכה, כולל מסנני מחסניות, מסנני חול ומסנני אדמה דיאטומית (DE). מסנני מחסניות ידועים בצרכי התחזוקה הנמוכים שלהם, בעוד שמסנני חול עדיפים לבריכות גדולות יותר בשל יכולת הסינון הגבוהה שלהם. מסנני DE ידועים ביכולות הסינון יוצאות הדופן שלהם ואידיאליים לניקוי והסרה של פסולת או אצות מבריכות נוי.

משאבות לבריכה

משאבות בריכה ממלאות תפקיד מכריע בתחזוקת הבריכה על ידי זרימת מים דרך מסנני הבריכה. משאבות לבריכה מסייעות גם בשמירה על מפלס המים ומניעת סטגנציה שעלולה להוביל לגדילת אצות או חיידקים. משאבות בריכות עם מהירות משתנה הן החסכוניות ביותר באנרגיה ומועדפות על פני בריכות חד-מהירות או דו-מהירות. משאבת המהירות המשתנה מאפשרת למשתמש לשנות את מהירות המשאבה כדי לענות על צורכי הבריכה או דרישות הסינון.

מנקי בריכות

חומרי ניקוי לבריכה הם ציוד חיוני להסרת פסולת וחלקיקים מרצפה וקירות הבריכה. ישנם סוגים שונים של חומרי ניקוי לבריכה, כולל חומרי ניקוי בצד היניקה, חומרי ניקוי בצד הלחץ וחומרי ניקוי רובוטיים. חומרי ניקוי בצד היניקה משתמשים בכוח היניקה של נקודת היניקה של משאבת הבריכה, חומרי ניקוי בצד הלחץ מסתמכים על לחץ המים כדי להסיר לכלוך ופסולת, בעוד שואבי ניקוי רובוטיים פועלים באופן עצמאי ומספקים תוצאות ניקוי מושלמת ויוצאות דופן. מידע נוסף באתר טולמן

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החלפת מנעולים – למצוא את האחד שייתן גם שירות מקצועי וגם נעים
החלפת מנעולים יכולה להיות משימה חיונית בכל הנוגע לאבטחת הבית, העסק או הרכב שלכם. חשוב למצוא מנעולן...
קרא עוד »
אפר 02, 2023
מה כוללים שירותי אחזקה בבניין?
שירותי אחזקת בניינים אחראים על התחזוקה השוטפת של בניין. הכוללים כל מה שקשור לבניין , החל מתיקון...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
מה תקופת ההחלמה מניתוחי בקע?
בדרך כלל תקופת ההחלמה מביצוע של ניתוחי בקע צפויה להימשך מספר שבועות לכל הפחות וזאת עד החלמה מלאה....
קרא עוד »
מרץ 25, 2021