מסיר שומנים – איך להסיר אותם מבלי לקרוס 

כתמי שומן הם בעיה נפוצה במטבחים שלנו. הם עלולים להיות קשים להסרה, ושימוש בתמיסות ניקוי שגויות עלול לפגוע במשטחים או אפילו ליצור כתמים נוספים. להלן כמה טיפים להסרת שומן מבלי להרוס את המשטחים.

>שווה בדיקה: חומרי סאג ניקוי מזגנים

סבון כלים ומים חמים הם דרך יעילה להסרת כתמי שומן. סבון כלים חוצה את השומן ומים חמים עוזרים לשחרר אותו. מרחו סבון כלים ישירות על פני השטח, יחד עם מים חמים. השתמש בספוג או מטלית כדי לשפשף בעדינות, ולאחר מכן לשטוף במים.

השתמש בסודה לשתייה ובמים

סודה לשתייה היא פתרון טבעי מצוין להסרת כתמי שומן. מערבבים סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה. מרחו את המשחה על האזור הפגוע והניחו לו לשבת במשך 10 עד 15 דקות. השתמש בספוג או מברשת כדי לקרצף את האזור בעדינות, ולאחר מכן שטפו במים.

ניתן להשתמש בחומץ לבן ומים גם להסרת שומן. מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן ומים בבקבוק ספריי. רססו את התמיסה על כתם השומן והניחו לו לשבת כמה דקות. השתמש בספוג או מטלית כדי לנגב את האזור בעדינות, ולאחר מכן לשטוף במים.

לקריאה אודות ניקוי לאחר שיפוץ באתר SAG

הימנע מכימיקלים קשים

הימנע משימוש בכימיקלים קשים או חומרים שוחקים להסרת כתמי שומן. הם יכולים להזיק למשטחים וליצור בעיות נוספות. כמו כן, הימנע משימוש באקונומיקה על בדים צבעוניים מכיוון שהיא יכולה להסיר את הצבע.

לסיכום, הסרת כתמי שומן מבלי להתרסק משטחים לא חייבת להיות משימה מסובכת. על ידי שימוש בתמיסות טבעיות כגון סבון כלים, סודה לשתייה וחומץ לבן, התהליך יכול להיות יעיל ובטוח כאחד. זכור להימנע מכימיקלים קשים וחומרים שוחקים ולבדוק פתרונות ניקוי חדשים באזורים לא בולטים לפני שתמשיך בקנה מידה גדול.  מידע נוסף באתר https://sagncs.co.il/

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו אינטרפוץ
תחום הברזים והאינסטלציה הוא תחום המצוי במגמת התפתחות תמידית. כיום ישנם לא מעט פתרונות לברזים מיוחדים...
קרא עוד »
אוק 30, 2019
איך לטפל בכתמים בפנים?
ישנם דרכים רבות שאיתם תוכלו לטפל בעור הפנים שלכם ביעילות ובמקצועיות. דרך קרמי עור ופירלינג לפנים,...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
לאיזה סוג עבודות תזדקקו לביטוח חשמלאים?
כאשר אתם מזמינים חשמלאי, עליכם לדעת מהם הסיכונים האפשריים הכרוכים בכך. חלק מהסיכונים שעליך להיות...
קרא עוד »
אוג 23, 2022