חימום תת רצפתי חשמלי

אחד הנושאים הרלוונטיים ביותר בימינו הוא פתרון חימום תת רצפתי חשמלי. הדבר לא מתרחש רק בישראל אלא בעולם כולו. בניגוד לתחזיות, דווקא בישראל תלויים במערכת הזו יותר מברבים ממדינות העולם. מדוע? משום שבמדינות עם מסורת של קור וחורף כמו שוודיה, רוסיה ונורבגיה ישנן תשתיות הגנה ברוב הבניינים, תנורי חימום מיוחדים שמופעלים ממרכזי בקרה בשכונות ואופרציה מושלמת ברמת העיר או המדינה כולה. בישראל הדבר לא ניתן כמעט למימוש ולא משום שאין תקציב, אלא מכיוון שהאקלים כאן לא צפוי. החורף יכול להפציע ליום אחד, אחרי שהיום שלפניו והיום שאחריו היו חמים מאד, וגם קיץ באמצע חודשי החורף הוא דבר שבשגרה כאן. לכן, הדרך היחידה להתגונן בארץ מפני הקור היא לבוא מוכנים אליו, בהתבסס על מערך חימום תת רצפתי חשמלי פנים-ביתי.

חימום תת רצפתי חשמלי – כך מוסדרת ההתקנה

המערכת מורכבת משלושה סוגי מרכיבים: מנועי חום, צינורות ובקרי הפעלה חיצוניים. לכם, כמשתמשי המבנה, ניתנת גישה רק לסוג האחרון, שמבוסס על כפתורים ידידותיים למשתמש, באמצעותם תוכלו לקבוע את הטמפרטורה ואת עוצמת הפיזור של החום ברחבי הרצפה. בעת התקנת חימום תת רצפתי חשמלי, נדרשת חפירה ברצפה הכוללת הוצאה בלטות ופרקטים במטרה להגיע למצע הרצפה. בהגיעכם אליו, ניתן להטמיע שם צינורות חימום תת ריצפתים, שיחוברו למנועים מתאימים. בסיום ההתקנה מחברים את הבקרים החיצוניים וקודחים אותם לקירות על מנת שתוכלו לעשות בהם שימוש.

כך מפעילים מערכת חימום תת רצפתי חשמלי

נקלעתם ליום קר? גשו לכפתור ההפעלה של מערך חימום תת רצפתי חשמלי והדליקו את המערכת. לאחר מכן, תוכלו לחוש את החום מחטף את כפות רגליכם. הורידו את נעלי הבית והתרגלו להרגשה החדשה. החום לא מספיק בעוצמה? בעוצמה גבוהה מדי? כפתור הורדת טמפרטורות זמין ממש ליד כפתור ההדלקה. נסו לבדוק אם עוצמת הפיזור נמוכה או גבוהה מדי. ייתכן כי חוסר הדיוק בנוחות שאתם חשים נובע משם. והכי חשוב: אם הקיץ קפץ לביקור באמצע היום, כבו את המערכת והרצפה תחזור להיות שוב ניטרלית מחום.

כך מתחזקים מערכת חימום תת רצפתי חשמלי

כל היתרון שלכם הוא שתשתית כמו חימום תת רצפתי חשמלי לא צריך לתחזק. תיהנו מכפתורי ההפעלה ומנגישות לחום בעת הצורך. מה שכן צריך לשים לב אליו הוא כדלקמן: צינורות הם מוצרים שמתבלים. אמנם לא בשנה הראשונה וכנראה שגם לא בחמש השנים הראשונות, אבל בעשר השנים הראשונות ייתכן כי יהיה איזשהו בלאי. מומלץ\ אם את ם חושדים, מריחים ריח לא טוב מתחת לרצפה וכד' לזמן את נציגי החברה לבדיקה. הסיכוי שזה יקרה ממש בשנים הראשונות שואף לאפס ועד היום פשוט לא קרה. כמו כן, מכשירי השליטה על המערכת, הבקרים ומערכי הכפתורים, האפליקציות בטלפון הנייד וכד' הם אמצעים שמתעדכנים. מומלץ לעקוב אחרי הנושא מעת לעת. התקנת מערכות מעודכנות אלו פשוטה ליישום ולא מצריכה מימון בגובה של החלפה פיזית של צינורות.

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ניתן לתבוע כתובה?
המאמר באדיבות https://www.toenr.com לכתובה יש שני מטרות: האחת היא להקשות על הבעל לתת גט, וכך לשמר את קשר...
קרא עוד »
אוג 12, 2021
טיפול רגשי לדתיים – האם עדיף לפנות למטפל דתי?
כשהולכים לטיפול, הרגשות הכי עמוקים בנפש נחשפים. זה מצב עדין שמצריך הבנה עמוקה והזדהות מצד המטפל. אם לא...
קרא עוד »
אוק 30, 2020
איך להצליח עם נשים? 12 טיפים – עשה ואל תעשה
לא צריך להיות דוקטור כדי להצליח עם נשים. מה שתצטרכו לדעת הוא רק את הדברים שכדאי לעשות ואת אלה שממש לא...
קרא עוד »
אוג 21, 2020