הוספת ממד לבית קיים

אם יש לכם בית שנבנה על פי תקנים ישנים במסגרתם לא הייתה חובת הסדרת ממד, ועל כן אין בו חדר בטחון, ניתן להשלים אותו באמצעות אחד מהחדרים הקיימים. הדבר כרוך בשירות קבלני המוביל לבנייה של חדר זה. במסגרת השירות יסופקו לכם התמורות הבאות.

הטמעת חומרי הגנה מאב"כ – הסממן הראשון של הוספת ממד לבית קיים

אחרי הכל, מה שמבדיל חדר רגיל מחדר ממד הוא מוגנוּת הרצפה – עד כמה היא סופגת חומרי אב"כ המגיעים מן האויב? הם עשויים להגיע עם טילים או באמצעות לוחמה ביולוגית. הוספת ממד לבית קיים כרוכה בפתיחת כל הבלטות ברצפת החדר על מנת להגיע למצע. במצע מטמיעים חומרי הגנה ייעודיים שיאפשרו לרצפה שלכם לספוג אב"כ בלי נפגעים בנפש.

התקנת דלת וחלון ייעודיים לממד

זהו השלב השני של הוספת ממד לבית קיים. במסגרתו יוסדרו דלת וחלון ייעודיים לממד. מדובר בדלת מוגנת כמו זו של שריונית חסם, פלדלת ורב בריח, אלא שבמקום מנעול תוטמע ידית סיבובית שתאפשר לסגור את הדלת בלי לנעול אותו כדי לאפשר מפלט מידי לכל דורש בעת מלחמה. ניתן, למען פרטיותכם, להתקין גם דלת רגילה בצמוד לדלת הממד. באשר לחלון, מדובר בדגם שיש לו פרופיל מתכתי מסביב והוא עצמו עשוי מזכוכית מחוסמת שבקדמתה זוג לוחות פלדה להגנה עליה.

עיבוי הקירות בלוחות פלדה

לוחות הפלדה שמוטמעים על החלון לא יהיו רק שם אלא גם בכל קיר בחדר על מנת ליצור שכבה עבה וקשיחה מאד של חומר הגנה לבלימת מעוף של טיל, פצמ"ר או מרגמה. זו ההגנה המשמעותית ביותר בעת יישום הוספת ממד לבית קיים.

ציפוי הקירות בלבידי עץ

לבידי עץ מאפשרים להסתיר את לוחות המתכת של הקירות בחומר מבודד וליהנות מעיצוב מרהיב עין ומאפשרות לצבוע בקלות את החדר כי עץ נחשב לחומר פשוט ביותר לצביעה. לבידי העץ מכילים גם סיבי זכוכית ולכן הם חיוניים בעת הוספת ממד לבית קיים כי הם מספקים שכבת הגנה נוספת.

גמרים ושיפוצים סופיים על פי העדפותיכם

התקנת שקעי חשמל, התקנת פרקטים, התקנת תאורה וכד' נדרשות להשלמה בעת הוספת ממד לבית קיים. התקנות אלו יילקחו בחשבון בעלות הכוללת של החדר.

סיכום פרויקט הוספת ממד

הפרויקט הופך את אחד מחדרי הבית לממד. יש לחשב את כל הפרמטרים שנלמדו במאמר זה בתוספת עלות עבודה ושירות, ותוך לקיחה בחשבון של הרווח היזמי הצפוי להיקבע על ידי הנהלת החברה המתקינה.

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה ניתן לקנות ציורים מיוחדים
עכשיו, עם המעבר המיוחל לבית החדש, אתם רוצים לקנות גם ציורים מיוחדים? עד היום מעולם לא היו לכם ציורים...
קרא עוד »
מאי 08, 2022
ערב שירה בציבור – על מה יש לשים דגש בשלב תכנון האירוע?
ערב שירה בציבור הינו מפגש מהנה עבור כל הלוקחים בו חלק. כאשר מספר אנשים זרים לחלוטין הופכים לשלם, כאשר...
קרא עוד »
אפר 29, 2022
איך אוטמים מבנים שבנויים מתחת לקרקע?
איטום מבנים שנבנים מתחת לאדמה הוא תהליך מורכב. זה דורש שימוש בציוד וטכניקות מיוחדות. לרוב זה נעשה על...
קרא עוד »
מרץ 23, 2023