אילו אופציות מציע הליכון יורק?

המאמר באדיבות https://treadmill.co.il

אנשים רבים רוכשים בשנים האחרונות מכשירי הליכה ביתיים מתוך רצון לחסוך מעצמם את הצורך לצאת לרחוב על מנת לעשות הליכה או לרוץ. חשוב לדעת, כי בחירת מכשיר הליכה היא מבחירות המשמעותיות יותר מכיוון שמדובר במוצר שאינו זול כלל ולכן יש להעניק את מלוא תשומת הלב כאשר רוכשים הליכון לבית.

שוק מתקני הכושר רווי במכשירים ובמתקנים שונים אשר מיוצרים על ידי חברות ויצרנים שונים ומגיעים בשלל דגמים. על פניו, ניתן לחשוב כי כל ההליכונים זהים מבחינת נתונים, אופציות, תכונות ומאפיינים. אך לא כך הוא, ולכן יש להתעמק ולבחון היטב את כל הפונקציות שהמכשיר הספציפי מכיל ולוודא כי הוא המתאים ביותר עבורכם.

מכשיר הליכה מחברת YORK

מבין שלל מותגי ההליכונים, נחשב ה"YORK" לאחד המצטיינים. הוא נחשב למותג איכותי וטוב אשר מומלץ מאוד מכיוון שהוא מתאים לכל מטרה והוא יכול לשמש גם כמכשיר כושר ביתי וגם מתאים לשימוש בחדר כושר וחברה מציעה אף תחזוקה למכשירי הספורט שלה. להליכון יורק ישנם הרבה תכונות אשר הופכות אותו למועדף על פני הליכונים מחברות אחרות.

טווח המחירים של הליכוני יורק הוא רחב מאוד אך עם זאת אינו נמוך במיוחד ומתחיל ב – 3000 ₪ למכשירים קצרים ופשוטים יותר לעומת ההליכונים המתקדמים בעלי פונקציות ואפשרויות רבות שמחירם יהיה 5000 ₪ ואף יותר. ניתן למצוא את הליכוני יורק במבצעים שונים כאשר אז המחירים שלהם יורדים בצורה משמעותית.

הליכון יורק – מה מיוחד בו?

אחד היתרונות הגדולים של המותג הוא שקיימים בו דגמים שמתאימים כמעט לכל סוגי המשתמשים ובמיוחד לאנשים בעלי עודף משקל של עד 170 ק"ג, זאת לעומת הליכונים אחרים שהמשקל המקסימלי הוא בדרך כלל נמוך יותר.

בנוסף לכך, מערכת הבקרה המשוכללת של הליכון מחברת יורק כוללת 12 לחצנים לתפעול אשר הם אחראיים להפעלת כל ההליכון. להלן חלק מהפעולות שניתן לבצע באמצעות הלחצנים: שינוי בשיפוע ובמהירות, הזנת תוכניות אימון אישיות, מד דופק, מדידת מרחק ועוד. מלבד זאת, ניתן לחבר ללוח הבקרה גם שני זוגות של אוזניות עבור האזנה למוסיקה בזמן ההליכה. כמו כן, יש גם מאווררים השולחים רוח קלה לעבר גופו של המתאמן.

בקיצור, הליכון YORK הוא אחד מההליכונים המומלצים לשימוש.

אולי יעניין אותך גם מידע בנושא תיקון הליכונים

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתחילים את היום בטוב – החשיבות של ארוחות בוקר בריאות
אם אתם נמנים עם האנשים שמתחילים את הבוקר בשתיית קפה ובעצבים של הפקקים בבוקר, כדאי שתעצרו ותקדישו כמה...
קרא עוד »
מרץ 23, 2022
דיו למדפסת brother – עדיף מקורי, האמנם?
המאמר באדיבות ד"ר דיו בתחום פיתוח המדפסות Brother תמיד הייתה לשם דבר ולחברה הנחשבת איכותית בתחומה....
קרא עוד »
ספט 22, 2019
לייקים לדף פייסבוק עסקי – מי צריך את זה?
כבר מזה כמה שנים שרבים יודעים שקניית לייקים לפייסבוק יכולה לעזור משמעותית בחשיפה של עמוד עסקי, פוסט,...
קרא עוד »
יונ 09, 2021