סיבות לשכור עורך-דין לעבירת נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות הינה אחת מעבירות התעבורה אשר מסכנת חיי אדם, זאת מכיוון שאדם אשר בחר לשתות משקה אלכוהולי ולעלות על ההגה מסכן את עצמו, את האנשים הנמצאים איתו ברכב וכן את הנהגים והולכי הרגל האחרים אשר נמצאים על הכביש, לכן, ברוב מקרי העבירה על נהיגה בשכרות, נהג אשר נתפס כאשר נהג לאחר ששתה משקה אלכוהולי, רישיונו יישלל והוא יזומן למשפט תעבורה בכדי לתת את הדין על מעשיו. השוטר אשר עצר את אותו הנהג יכול לפסול לו את רישיון הנהיגה מיד לאחר בדיקת הינשוף אשר מאתרת האם הנהג שיכור.

עורך-דין לענייני תעבורה

עורך-דין המתמחה בדיני תעבורה הינו איש מקצוע אשר נותן שירות במקרים בהם הוגש נגד הנהג אשר ביצע את עבירת הנהיגה בשכרות כתב אישום וכאשר הוא מוזמן להישפט בכדי שייקבע עונש עבורו על-ידי שופט. עורך-דין יכול לגרום להפחתת העונש אשר הוטל על הנהג שביצע את עבירת הנהיגה בשכרות. עורך-דין לענייני תעבורה בודק תחילה את התיק התעבורתי של אותו הנהג, מעריך את מצבו המשפטי של הנהג ואת סיכויו לזכות בתיק. לאחר-מכן, הנהג מגיע לבית המשפט יחד עם עורך-הדין, שם על-בסיס הראיות נקבע האם הנהג צריך להיענש.

הימנעות משלילת רישיון

עורך-דין יכול לעזור לכם להימנע משלילת רישיון, מכיוון שברוב מקרי הנהיגה בשכרות העונש הראשון אשר מוטל על הנהג הינו פסילת רישיון הנהיגה שלו. אנשים רבים אינם מתפקדים ללא רישיון הנהיגה שלהם, לכן, ניתן לשכור את שירותיו של עורך-דין לענייני תעבורה על-מנת להקל בגזר הדין. עבירות תעבורה עשויות לגרום לנהג להיענש מבחינה כספית ואף במאסר, בייחוד אם העבירה הינה נהיגה בשכרות, לכן במידה והנהג שוכר עורך-דין, בית המשפט לעיתים מקל בעונשו, עונש חמור אשר יכול להיות שלילת רישיון לתקופה מסוימת או עונש מאסר.

הימנעות מכנס כספי

קנס כספי הינו עונש הנחשב "קל" יותר משלילת רישיון או משפיטה למאסר, לעיתים הנהג אשר ביצע את עבירת הנהיגה בשכרות מקבל דו"ח לאחר שנתפס. הסכום אותו הנהג יצטרך לשלם נע בין מאות לאלפי שקלים. בכדי להקל בעונשים המתקבלים, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך-דין בכדי להפחית בסכום התשלום על הדו"ח ואף לבטלו במקרים רבים.

 

 

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכונות להסרת שיער
בשנים האחרונות חל מהפך משמעותי בתחום הסרת השיער. בעבר נשים היו משתמשות בדרכים אשר סיפקו מענה קצר טווח...
קרא עוד »
מרץ 23, 2021
קודם כל בטיחות! איך לשמור על בטיחות בבריכה?
המאמר נכתב באדיבות iPool בטיחות הבריכה היא דאגה עבור הורים רבים. במאמר זה, נדבר על איך לשמור על הבריכה...
קרא עוד »
מרץ 29, 2022
מתי תצטרכו עורך דין תביעות ביטוח?
במידה ונקלעתם למצב של תאונה ותהיו מעוניינים לקבל פיצויים בגלל מה שהתרחש, דעו לכם כי פנייה אל עורך דין...
קרא עוד »
אוג 24, 2020