חימום תת רצפתי חשמלי

במאמר זה נספק לכם מידע על חימום תת רצפתי חשמלי: אופן ייחודי בו ניתן לחמם את הרצפה שלכם מבפנים ועל כן ליצור תשתית חימום בכל אורך הבית ולכל רוחבו. כיצד הפלא הזה קורה? האם זהו תחליף לאמצעי חימום קונבנציונאליים כמו תנור ומזגן? האם הדבר מוזיל עלויות בחשבון החשמל. בואו ללמוד אודות תשתית החימום המובילה בחורף הארצישראלי בשנת 2021.

מבנה מערך החימום התת רצפתי

המבנה מבוסס על מסילות בצורת גלי סינוס וקוסינוס חצי מעגליים המתפתלים ויוצרים יחדיו גלים מסילתיים. במסילה הגלית הזו עובר זרם חשמלי שדומה במראה שלו לזרם הספירלי שעובר בתנורים ספירליים: כתום אש בגוון. היתרון הוא שאינכם רואים את זה כי הפלא הזה מתרחש עמוק מתחת לבלטות. בשל כך, ניתן לדרוך על הרצפה ולהרגיש שחם לכם.

עזרי בטיחות להבטחת שימוש בטוח כולל עבור ילדים

חימום תת רצפתי חשמלי תקני מוגבל בטמפרטורת המקסימום לכך שגם אם אפילו הקטן שבילדים שלכם יכוון את המערכת הוא לא יקבל כוויה ויחוש בנוח כאשר הוא דורך. המערכת תוכננה בקפידה רבה ונוסתה בחו"ל בטרם קיבלה את תקני הבטיחות המערביים שזיכו אותה כממשק חימום בינלאומי. כמו כן, ההפעלה נעשית באמצעות בקרב פשוטה מתוך הבית.

הפעלת מערכת החימום התת רצפתית

מערך חימום תת רצפתי חשמלי יכול להיות מופעל בקלות על ידי כל אחד מבני הבית על ידי שימוש במערת בקרה ושליטה המותקנת על אחד מקירות הבית. המערכת כוללת את כיוון מהירות זרימת החום ואת טמפרטורת החום הנדרשת על מנת לכונן בבית את תשתית החימום המושלמת עבורכם. בדרך זו אתם מבטיחים לא רק הפעלה קלה ובטוחה אלא גם שימוש פורה וענייני שיאפשר לכם לכוון את החום ברצפה ממש כמו באמבטיה. כאן, לעומת זאת, אין סכנה של היקלעות לחום לוהט שיגרום לכוויות כי המערכת מעוגנת בתקנים ששומרים מפני תופעה זו ובולמים אותה.

הנאה מתשתית חימום איכותית וחסרת פשרות

חימום תת רצפתי חשמלי הנו תמורה ביתית מובהקת לשדרוג האיכות. באמצעותה ניתן להגיע בקלות לחימום תת רצפתי איכותי שיבטיח דריכה כיפית על הרצפות מבלי להיכנס למצב של כוויה או חום עודף. מאידך, ניתן לחוש בהנאה שבדריכה על המרצפות ובכך שלא קר בבית. המערכת הנה כשמה כן היא, חשמלית ולא מופעלת על ידי גז, ועל כן היא צפויה להיכנס לחשבון החשמל ולא חשבון הגז שלכם כפי שקורה במספר רב של מערכות מתחרות.

התקנה והדרכה בבית הלקוח

אביזר חימום תת רצפתי חשמלי מותקן בבית שלכם על ידי אנשי מקצוע שגם יספקו את ההסבר המלא להפעלת התשתית. בדרך זו אתם תיגשו לפעולת ההפעלה כשאתם בקיאים בה ותוכלו לשתף גם את הילדים שלכם בהכנסת המערכת לפעולה. השירות נעשה על ידי טכנאי אלקטרוניקה המתמחים במערכות תת רצפתיות, כולל בהדרכות הנדרשות להפעלתן.

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת מנוף סל
מנוף סל הוא סוג של מנוף המשמש להרמה והורדת חומרים. הוא ידוע גם בתור מנוף עם סל. מנופי סל משמשים בדרך...
קרא עוד »
אפר 17, 2023
מועדון לבת מצווה – לא כזה יקר אם תתנהלו נכון
כל ילד שמתקרב לגיל המצוות שלו וכל ילדה שעומדת לפני יום הולדת 12 שלה, יודעים שהם הולכים להיות הכוכב של...
קרא עוד »
ספט 19, 2019
שעוני HUBLOT – נעים להכיר
מחפשים מתנה יוקרתית באמת? רוצים להשקיע בעצמכם או במישהו שקרוב לכם עם אחד משעוני היוקרה מובילים בעולם....
קרא עוד »
מאי 18, 2022