חבלות בשיני חלב – אפשר לטפל

המאמר באדיבות http://www.dr-anat.co.il

השיניים שלנו הם חלק משמעותי מהמראה שלנו. כל כך חשוב לנו שהשיניים תהיינה שלמות, ישרות ונאות. כל פגיעה בשיניים פוגעת במראה הפנים ומעיבה על החיוך שלנו. זה נכון בגיל המבוגר וגם בגיל הצעיר. אם ראיתם ילד צעיר שאמנם פיו עדיין לא הגיע לשלב הבוגר שלו, אך השיניים פגועות, גיליתם שהמראה הצעיר שלו נפגע משמעותית. כל שן שאינה קיימת, כל ריקבון ושבר ניכרים לעין יוצרים נזק למראה. מלבד זאת חשוב מאוד לציין כי כאשר מתרחש פגיעה בשיניים והילד נחבל וניזוק בשיניו, עלול הנזק להיות חמור ומשמעותי וללוות אותו לכל החיים. כי נזק בשיני החלב עלול להתפשט הלאה ולפגוע גם בשורש ובשן הקבועה שטרם הגיחה לאוויר העולם.

ניתן וחשוב לטפל

מסיבה זו כדאי מאוד שכל הורה יהיה מודע לכך שניתן לטפל בחבלות בשיני חלב. ולא רק שאפשר, אלא אף חשוב מאוד לבצע את הטיפול המתאים בשיניים כדי להפחית את הנזק ולפתור כל האפשר את החבלה שנוצרה. נכון, ילדים נופלים ומטפסים, נתקעים ונחבלים. כל המקרים הללו עלולים לפגוע בבריאות השיניים ולשבור או לעקם את השיניים. אבל גם אם מדובר בשיני חלב זה לא אומר שצריך להשלים עם העניין ולוותר על הטיפול. כי אפשר לטפל בשיני חלב ולרפא את השיניים. כי לילד שלכם מגיע חיוך מושלם ונאה.

לפנות למרפאת שיניים אמינה ומומלצת

בכל מה שקשור לטיפולי שיניים יש לשים לב כי לא נכון לפתוח את הפה בפני כל רופא שיניים שהוא. מדובר על תחום רגיש מאוד שאנחנו חייבים לאתר עבורו גורם מקצועי ואמין שלא מחפש למצוא לנו חורים בשיניים. אלא גורם מקצועי שרואה את טובת המטופל לנגד עיניו, ללא שיקולים עסקיים. רופא שיניים שיקבל את ההחלטות שלו לגבי הטיפול כשם שהיה עושה זאת אילו המטופל היה בנו. כדאי להבין כי טיפול מיותר הוא לא רק לא מועיל, הוא ממש מזיק. כי נגיעה מיותרת בשיניים מסירה שכבה נוספת מהשן ויוצרת נזק בלתי הפיך. חובה לאתר רופא מומחה כדי לטפל בחבלות בשיניים באופן המומלץ והטוב ביותר.

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה הטאבלטים של סמסונג הם הבחירה הטובה ביותר?
לא יודעים למה הטאבלטים של סמסונג נחשבים לטובים ביותר? ובכן, כאשר בוחנים את איכות המסכים, מהירות...
קרא עוד »
מרץ 02, 2022
בדיקת זרע של גבר – איך זה מתבצע?
לצערנו כיום יש לא מעט גברים בכל רחבי העולם הסובלים מבעיות פוריות. עם התפתחות כל עולם הטכנולוגיה...
קרא עוד »
נוב 27, 2020
האם יריעות ביטומניות היא השיטה הטובה ביותר לאיטום גגות?
כיום אפשר למצוא שיטות שונות אשר מיועדות לאיטום גגות, כאשר לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה. כך שאם...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021