השתלת שיער בטורקיה

זה ממש לא סוד שבשנים האחרונות, טורקיה הפכה להיות בירת השתלות השיער העולמית. מידי שנה (גם במהלך משבר הקורונה) מגיעים לטורקיה אלפי אנשים מכל העולם על מנת לעבור השתלות שיער. הסיבות העיקריות לכך הן המחיר של הניתוח, וכן גם הטכנולוגיה המתקדמת שבה מבצעים אותו לרוב DHI או DHI PRO שמבטיחות תוצאות טובות למי שמעוניין בך.

ביצוע השתלות שיער בטורקיה, נחשב לפתרון נוח ויעיל עבור רוב הישראלים. הן מבחינת המרחק (סך הכל שעתיים טיסה) והן מבחינת המחיר (לרוב מחירים שמגיעים עד ל-14-15 אלף, ברף הגבוה של המחיר) וכן הן מבחינת איכות השתלת השיער.

כמו כן, השהייה בטורקיה לצורך הניתוח היא שהיה נעימה ונוחה מאוד, מכיוון שכמעט ברוב המוחלט של המקרים השתלות שיער בטורקיה כוללות נהג VIP משדה התעופה למלון 5 כוכבים, וכן גם לקליניקה ובחזרה ממנה, ובסוף גם הסעת VIP לשדה התעופה. כך, שמי שעובר את הניתוח (שלרוב לוקח יום אחד בלבד) עובר חוויה נעימה מאוד.

המקצועיות של הרופאים הטורקים

כמובן, שאי אפשר להטיל דופי במקצועיות של הרופאים הטורקים כשמדברים על השתלות שיער בטורקיה  מדובר ברוב המקרים ברופאים מהשורה הראשונה, עם קליניקות ומרכזים רפואיים מרשימים והם מטפלים במאות מטופלים מידי שנה ודואגים להחזיר להם את החיוך לפנים כאשר הם מחזירים להם את השיער לראש.

זה לא אומר שאין צורך לבדוק מי הרופא שמבצע את הניתוח, ולבדוק מקרי הצלחה שלו בעבר, וכן גם את התעודות הנדרשות על מנת לבצע את הניתוח לביצוע השתלת שיער. רופא טוב ייגבה לכל התהליך של השתלת שיער סכום שנע בין 8500 ש"ח ל-14 אלף ש"ח, הכל תלוי בחבילה שהוא מציע במסגרת הניתוח, שכפי שהבנתם לא כוללת רק את ביצוע הניתוח עצמו.

כדי למצוא רופא לבד בטורקיה?

התשובה לך היא רצוי שלא. הסיבה לכך, היא שבישראל יש כבר סוכנויות רבות של קליניקות שמבצעות השתלות שיער בטורקיה, ודרכם ניתן לבדוק מה החבילה שמציעה הקליניקה בהנהלתו של הרופא שמבצע את השתלת השיער. עדיף לבחון כמה סוכנויות כאלו שיש להם קשר ישיר בטורקיה, והם ידאגו לכל הסידורים בטרם הניתוח מאשר לעשות זאת לבד.

כבר היו מקרים, שישראלים ניסו להתחכם ולמצוא רופא לבד וחשבו שבמחיר זול יותר משמעותית הם מצאו עסקה טובה, ובסופו של דבר הניתוח לא הצליח, ועוגמת הנפש הייתה גדולה מאוד. לכן, אם החלטתם לבצע השתלת שיער בטורקיה, חשוב לבחור בקפידה את הקליניקה שבה תבצעו את ההשתלה וכן גם את הרופא שיבצע אותה.

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה אפשר לקנות לאימא טרייה?
אין דבר מרגש יותר מאשר לידה. ינוק חדש מגיע למשפחה והשמחה רבה. אמנם התינוק מקבל את כל תשומת הלב האפשרית...
קרא עוד »
יול 06, 2021
מי פטור ממס הכנסה
כל איש שסובל מבעיות רפואיות שפוגעות ביכולת שלו לתפקד כשורה והצליח לעבור את הוועדה הרפואית של המוסד...
קרא עוד »
נוב 10, 2021
מה כרוך בהוספת נקודת אינסטלציה?
חייו של נכס באים לידי ביטוי בכל מיני אלמנטים שמשפיעים על איכות החיים של הדיירים והמתגוררים בו. ככל...
קרא עוד »
פבר 15, 2021