השחרת חלונות לרכב – האם זה לתמיד?

זגוגיות הרכב הינם שקופים, אבל לא לכל אחד ולא בכל מצב זה מתאים. בקיץ למשל המושבים "נצלים" כתוצאה מקרני השמש החודרים לתוך האוטו ללא אפשרות של אוורור או אידוי גלי החום, התוצאה היא חום מעיק שמצטבר במושבי הרכב ועל ההגה – בעת שהרכב חונה. והצורך בהגברת המזגן על רמה מרבית בעת נסיעה. השחרת הרכב תקטין את הבעיה, ומי יודע, אולי גם תמנע פגיעה קשה בילדים שנשכחו ברכב? (אל תסמכו על זה!!!) גם החוק בעניין זה השתנה, ואם בעבר זה היה אסור, היום החוק מתיר זאת, במקרים מסוימים. ולא רק בקיץ זה תופס, החלונות הכהים ישוו לרכב מראה יוקרתי ומתקדם (גם אם הוא טרנטה…)

אני שואל שוב, האם ההשחרה עמידה לאורך זמן?

השאלה שאנו נתקלים בה הרבה בעניין השחרת חלונות, היא, האם הפעולה היא לתמיד, או לא? השאלה נשאלת לשני הכיוונים, כלומר, יש כאלה שלא מעוניינים כל שנתיים לבזבז זמן כדי להשחיר מחדש את הרכב. ומצד שני יש הרוצים לדעת, אם הם יתחרטו אחרי שנה, הם ירצו, נניח, לצבוע בשיטה אחרת (יש כמה שיטות, כפי שתיכף נראה), או בצבע פחות (או יותר) כהה, או שהם ירצו למכור את הרכב והקונה לא יהיה מעוניין בהשחרה, ואולי דווקא להיפך, "קנינו רכב" שואלים הרבה אנשים "והתברר לנו שהמיקום של ההשחרה (כגון בחלון אחורי) אינו חוקי, האם אפשר להסיר את ההשחרה?".

התשובה היא: מה תרצו שתהייה התשובה? (המשיכו לקרוא ותבינו!)

בואו נתחיל קודם עם העובדה, שישנם כמה שיטות להשחרת חלונות לרכב: השיטה הראשונה והזולה היא – ציפוי שעשוי מחומרים איכותיים (סוג של טפט), שאר השיטות הם: השחרה ע"י לייזר, השחמה, הדבקת פילם ועוד. ולגבי השאלות: שיטת הלייזר היא לצמיתות, זה היתרון וגם החיסרון שלה, (תלוי מאיזה צד אתם) זה נשאר לצמיתות ואין אפשרות להסרה. שאר הציפויים ניתן להסיר, חלקם באופן עצמאי בעזרת סקוטצ' ואלכוהול, ובכל זאת תמיד מומלץ להסיר רק אצל מכונים המבצעים את ההשחרה. שאלתם גם עד כמה זה עמיד, נכון? לא שכחנו! לגבי לייזר כבר ענינו, לגבי שאר שיטות הציפויים – העמידות שלהם היא בין שבע לעשר שנים. זה תלוי כמובן באיכות החומרים ובהדבקה מקצועית וטובה.   

אולי יעניין אותך גם השחרת חלונות בלייזר

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
7 כללים מרכזיים לבחירת חנות תכשיטים
בחירת חנות תכשיטים היא הרבה יותר מסתם בחירת תפאורה או עיצוב. מדובר בקבלת החלטה שאתה - או מישהו שאתה...
קרא עוד »
אוק 19, 2023
מה המבנה הנכון של כתיבת מאמרים אקדמיים?
אם אתם סטודנטים מן המניין, סימן שאתם כבר בלחץ ממגוון רחב של כתיבת עבודות ומאמרים שצריך להגיש. מאמרים...
קרא עוד »
יול 26, 2021
החשיבות בניקוי חלונות ראווה
חלון הראווה ממלא תפקיד כה חשוב. הוא זה שמאפשר לעוברים ושבים להתרשם מהחנות ומקולקציית המוצרים, ולהכיר...
קרא עוד »
אפר 23, 2020