הפיכת חדר לממד

המציאות הביטחונית במדינת ישראל, החל משנת 1992, מחייבת את הקבלנים ומהנדסי הבניין, לבנות חדר מוגן בכל מרחב פרטי – דירה. את החשיבות והיתרונות הרבים של חדר הממד אין צורך לציין ולפרט, על מנת להבין שמדובר במשהו הכרחי וחובה בכל בית במדינת ישראל.

חדרי ממד

החל משנת 1992, בתום מלחמת המפרץ, הוחלט כי על כל דירה פרטית, חייב להיות מרחב מוגן דיורי – ממד. למעשה, כל המבנים שנבנו החל מהתקופה הזו, מחויבים על פי חוק להיבנות עם ממד, כך שלדיירי הבניין יהיה מענה נקודתי בתוך הדירה שלהם, ולא יצטרכו לרוץ "ולבזבז זמן" על ריצה למרחב מוגן ציבורי. לצערנו, כלל המבנים שנבנו לפני 1992, אינם כלולים ברפורמה הזו.

עם זאת, ניתנת האפשרות לבצע הפיכת חדר לממד, בכל מבנה שהוא ללא יוצא מן הכלל. מדובר בתהליך מקצועי שדורש "ידיים מקצועיות", לאור העובדה שמדובר בשינוי יסודות הדירה במובן כזה או אחר. לכן, אם החלטתם שאתם מעוניינים לבצע הפיכת חדר לממד (על כך נרחיב בהמשך העמוד) – ודאו שאתם עושים זאת עם חברה איכותית ומקצועית, כזו שתדע להעניק לכם שירותים מקצועיים.

הפיכת חדר לממד

תהליך הפיכת חדר לממד הינו תהליך שדורש סקירה יסודית של המבנה, בטרם התחלת העבודה. נדרשת בדיקה יסודית לאור מאפייני ותוכניות הבנייה של המבנה. לאחר שהתקבלה החלטה על אופן העבודה, יתבצע תהליך "ניקוי" של החדר: הדלת, המרצפות והחלונות ינותקו ממקומם, על מנת לאפשר מרחב עבודה נקי. תהליך העבודה מצריך עבודה יסודית ומקצועית, לאור כמות השינויים הרבה שיש להכניס בחדר, על מנת שנוכל להכריז עליו כחדר ממד: התקנת דלתות הדף וחלון הדף בשטח החדר, הרכבת רשתות ברזל, הוספת חיבור לצינורות שנדרשים על פי חוק – כל זה, כאשר העבודה מתבצעת בהתאם להנחיות ולתקנים הנדרשים על פי חוק.

הפיכת חדר לממד הינה משימה לא פשוטה, אך הכרחית. אם החלטתם שגם אתם זקוקים לתהליך כזה, בדקו שאתם עובדים מול חברה מקצועית ויסודית, שתדע לתת לכם מענה מקצועי ולעבוד בהתאם לכל תנאי התקן הנדרשים על פי חוק!

Blogging Uncategorized אירועים בית וגינה בריאות הורות טיולים לזוגות לימודים מטבחים צימרים קייטרינג רכב
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו מחלות מאבחנים באולטרסאונד צוואר?
בתחום האבחון הרפואי, טכנולוגיית האולטרסאונד הפכה לכלי הכרחי לזיהוי והערכת מגוון רחב של מחלות....
קרא עוד »
אוג 16, 2023
גסטרונום נירוסטה
נירוסטה היא אחד החומרים הפופולריים ביותר בשימוש בכלי אוכל. זוהי מתכת עמידה אשר יש לה גם עמידות בפני...
קרא עוד »
פבר 06, 2023
ציפוי חלונות לפרטיות בדרכים
איך אתם מרגישים במהלך הנסיעה ברכב שלכם? האם אתם מרגישים שאתם נמצאים ברשות הרבים, וכל תנועה שלכם...
קרא עוד »
אוג 12, 2019